maandag 16 april 2018

Kaart op bestelling

Onze tante wordt binnenkort 80 jaar.
Mijn schoonmoeder vroeg of ik voor haar een kaart wilde maken die ze dan naar Tante op kan sturen.
Natuurlijk, LEUK, zo'n kaart maken op bestelling.
Afgelopen weekend ging ik aan de slag.

Ik gebruikte de sketch van Anreda, want die vind ik zo Leuk!
Ik maakte de kaart in mooie zachte kleurtjes  roze en licht (mint) groen......mooie combinatie vind ik.
 Basis kaart is wit.
De kaart heeft een rustige uitstraling.
Komt door de kleurtjes denk ik.
Ik maakte een grote taart, die ik uit 3 laagjes opgebouwd heb. Door de laagjes te plakken met foam tape kreeg ik diepte in de taart.

De tekst maakte ik met Versamark en Perfect Pearls, ik had hier namelijk een heel mooi bijpassende kleur van😊.
De "slagroom rand" op de taart heb ik aangezet met glossy......achteraf had ik dat ook met witte verf kunnen doen bedacht ik toen de kaart al klaar was.
Natuurlijk de leeftijd erop (80 jaar, wauw) en hier en daar een plak parel. 

De kaart is goed gekeurd door mijn schoonmoeder, ze was er heel erg blij mee.
Van Tante zal ik ook nog wel iets horen als ze de kaart ontvangen heeft.
Link gaat naar Anreda: challenge Maart/April, Sketch.


8 opmerkingen:

  1. Mooie kaart hoor! Daar zal vast heel blij mee zijn!

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele mooie kaart in lieve kleuren heb je voor Tante gemaakt Daphne. Leuk zoals je de taart opgebouwd hebt en zelfs als je 80 wordt zal dat nog lekker smaken denk ik. Volgens mij krijgt je kaart een ereplaatsje :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De sketch is echt leuk. En jij hebt er een prachtige kaart meegemaakt voor je tante!
    Altijd leuk om in opdracht een kaartje te maken.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi Daphne
    Een hele leuke kaart heb je gemaakt voor je tante, mooie kleurtjes en de taart is prachtig!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart Daphne, mooie kleurtjes zo bij elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart, prachtig die kleurencombinatie!
    groetjes,
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie kaart, zal tante heel blij mee zijn. Leuk dat je ze ook al op bestelling maakt πŸ˜€

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ook weer zo mooi gedaan Daph. Welke tante???? Ha, ha helemaal niet nieuwsgierig je moeder!
    Kus mam

    BeantwoordenVerwijderen