dinsdag 5 mei 2015

serie kaarten.

Onze kinderen hebben vakantie en Jade, onze dochter, en ik vinden het dan heerlijk om in verloren uurtjes wat te klungelen, kliederen of knutselen.
Ik had een paar grote stukken karton liggen en pakte de ecoline erbij.
 Mijn kleurige geheel.
Deze is van Jade, die maakte, door meer water te gebruiken, het geheel wat "rustiger".
Ook gebruikte zij een rietje en druppels ecoline om de strepen te maken.
Wat een creativiteit voor een 9 jarige!!

Heerlijk is dat.....lekker met kleur, een kwastje en water gewoon beginnen en maar zien wat eruit komt......

Via het blog van Anneke geïnspireerd om er deze kaarten mee te maken:
Met een "rondjes pons" ponste ik veeeeele rondjes uit en plakte die op de kaart.
Elke kaart is weer anders afgewerkt.
Het zijn 4 kaarten (klik op de foto om zijn duidelijker te maken)
Ontzettend kleurrijk en doordat ik de tekst op elke kaart anders heb gemaakt voor vele doeleinden te gebruiken!

Fijne vakantie, voor wie dat heeft.
Liefs, Daphne.

8 opmerkingen:

  1. Geweldig leuk effect en wat een goed idee om er daarna kaarten van te maken.
    Ik gebruik deze techniek vaak op mijn werk met de kinderen (ik werk in de kinderopvang), maar heb er nooit aan gedacht om het daarna te verwerken op bv een kaart.
    Bedankt voor de tip dus!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi Daphne,
    wat gezellig zo met je dochter jade knutselen, en het resultaat is supers!!!
    Ook leuk dat je het zo verwerkt hebt op een kaart erg vrolijk geheel geworden!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een superleuke kaartjes zijn het geworden!
    Origineel en toch lekker simpel.
    Leuk dat je me blijft volgen.
    Groetjes, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat vrolijk zijn die kaarten geworden Daphne en wat gezellig om zo samen bezig te zijn. Dit vormen mooie herinneringen...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuke kaarten Daphne, heel erg origineel en mooi gemaakt.
    Heerlijk om te knutselen met de kinderen. Ook ik heb dat heel veel gedaan met de meiden toen ze nog klein waren en niet alleen de kinderen genoten ervan ;-)
    Een fijne vakantie gewenst met hopelijk wat beter weer dan vandaag.

    Liefs, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zijn jullie weer lekker bezig geweest samen. Je dochter heeft wel talent hoor, ik vind het prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk om samen creatief te zijn Daphne en wat een gave kaarten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb weer met een lach op mijn gezicht de bovenste 3 posten gelezen. Stoelen, Pied, tuin check. En wat een ontzettend leuk idee om de tekeningen van je kinderen voor een kaarte te gebruiken. Geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen