dinsdag 28 april 2015

Schommelstoel.

Al een hele tijd ben ik voor Pied op zoek naar een schommelstoel.
Want zeg nou zelf, het balkonnetje vráágt gewoon om zo'n stoel.
Ik kon niet echt wat vinden.
Of het was niet "Pied-erig" genoeg, of het was te duur.
Totdat......mijn vriendin het hoorde en zei: "Ik heb er 1 en die mag je wel hebben".
Het enigste wat ze ervoor terug wilde was een lekker koud wijntje, die ze dan zittend op de stoel, op het balkonnetje op wilde drinken!!!
Geregeld!! We hebben de stoel gauw opgehaald.
Hij was bruin, donker bruin, niet echt een goeie kleur voor Pied en dus heb ik de verfkwasten er maar weer bij gepakt.
Roze dit keer, Home Deco van de Action.
Het was een klus, want ik heb hem wel 4 keer moeten schilderen, maar zo in het zonnetje van afgelopen week was het absoluut niet vervelend.
En, zeg nou zelf, het resultaat mag er zijn.
Dank je wel Do, ik zet de wijn vast koud ;-)

10 opmerkingen:

  1. Wat mooi geworden. En inderdaad, een prima plekje voor de stoel...en een wijntje :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw toffe stoel zo zeg!
    Je hebt hem een mooi kleurtje gegeven.
    Nu past hij helemaal in je pipowagen.
    Groetjes, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh gaaf, daar zou ik ook wel een wijntje in willen drinken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi Daphne,
    het is weer een waar kunstwerk geworden,
    wat fijn dat je zulke lieve vriendinnen hebt!
    Als de temperatuur mee gaat werken,
    kun je heerlijk op je balkonnetje gaan zitten
    met vriendin en wijn!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lekker zoet kleurtje, past goed in de Pied. Het verbaast me dat je geen krijtverf hebt gebruikt.In de wax zetten, beetje doorschuren en met een donkere wax afwerken, dat is wat ik gedaan zou hebben hihihi. "
    Ook ik vind het altijd weer leuk om jouw reacties op mijn blog te lezen, ik kijk er steeds weer naar uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een bofkont ben je toch. Van niks maak jij iets. Wat een gave.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. super. Heel leuk geworden. Ook mijn droom...nog eens een schommelstoel te vinden die ik leuk vind voor bijna niets.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die past er echt heel gaaf bij! Wat een supervriendin heb jij. Een stoel en dan ook nog gezellig een wijntje drinken samen ;o)

    Heel mooi!!
    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke stoel heb je ervan gemaakt zeg.
    De Action doet goede zaken met jou.
    Al die potten verf die jij gebruikt hahahah.
    Heerlijk hoor zo'n voorraadje.
    Ik heb een afzichtelijke spiegel/fotolijst waar ook een kwast overheen moet.
    Weet alleen nog niet welke kleur en wat ik er verder mee wil dus wacht op inspiratie ;-)

    Dank je wel voor al je leuke en lieve reacties op mijn blogposts.
    Altijd een feestje om jou gezellige reacties te lezen.

    Fijn weekend en liefs, Joke

    BeantwoordenVerwijderen