woensdag 8 oktober 2014

Computer kapot.......

Hallo allemaal.
Dat is wel heel erg lang geleden, maar dat komt omdat onze laptop kapot is gegaan afgelopen weekend.
Grrrrr......echt zooooo vervelend.
Ik en computers is sowieso niet zo'n goeie combinatie en nu ik ook nog eens het 1 en ander moet doen op een andere computer, man, ik ben helemaal van slag (hi hi)
Gelukkig hebben wij een hele handige computer zoon en hij helpt mij op weg op....ja ja.....ZIJN eigen computer.
Deze staat nl in onze huiskamer en wij kunnen hem zolang gebruiken.
(nu nog hopen dat hij onze laptop nog weer zover krijgt dat ik alle foto's er nog af kan halen, want het up daten op een harde schijf heb ik jammer genoeg ook al een poosje niet gedaan.)

Wel heb ik de afgelopen tijd heerlijk kunnen opruimen, klussen, pimpen en freubelen (je houd gewoon tijd over als je niet op de computer kan ;-) )
Zo ben ik laatst bij de kringloop geweest hier een dorp verderop. Hele leuke winkel, met nog leukere prijsjes voor hun spullen......
En daar liep ik zomaar opeens, pats boem, tegen dit kastje aan:
Wauwwww, een kastje dat al heel erg lang op mijn verlanglijstje stond, maar die ik, als ik ze al zag, niet wilde kopen omdat ze er echt heel veel geld voor vroegen. Behalve deze keer!! Voor een prikkie mee te nemen.
Helemaal blij kwam ik thuis en heb meteen mijn krijtverf gepakt. Lekker met het mooie weer buiten schilderen. De verf is zo droog en na een tweede laagje verf is dit het resultaat:
Oh oh oh, wat kan een mens blij zijn!!

We hadden een leuk plekje bedacht, aan de muur, met een mooi smal kastje eronder, maar helaas, deze plek is nu in beslag genomen door de computer van mijn zoon, dus moesten we voor dit kastje een andere plek vinden.
Ik heb hem nu op een ander kastje gezet, staat erg leuk, al zeg ik het zelf en bij binnenkomst is het meteen een blikvanger!
Dus voorlopig laten we het zo staan (want de computer in de kamer is met deze langer wordende avonden ook wel fijn én gezelliger)

Ik vind het zo gezellig om nu weer lekker met kachel aan, kaarsjes op tafel en een kopje thee te genieten van de langere avonden. Elk seizoen heeft zijn charme, maar de Herfst, IK HOU ERVAN!!!!!

Kom gauw weer bij jullie langs, liefs, Daphne



7 opmerkingen:

  1. Hoi Daphne, ja het zijn leuke apparaten, computers, zolang ze doen wat we willen hihi. Je kastje is super -supergaaf geworden. Het lijkt wel een heel ander object. Ik heb laatst zo'n formaat kastje in het tuincentrum gekocht en ook op het dressoir gezet en dat staat inderdaad heel leuk. Nu lekker genieten en ik hoop dat je computer met foto's nog te redden is.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat blijft het leuk om met krijtverf bezig te zijn. Kastje is weg leuk geworden en is een echte blikvanger, mag je terecht trots op zijn.
    Ook ik geniet van het herfstweer. Weer tijd voor gezelligheid in huis. Ik zou de seizoenen niet willen missen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Meid wat een ontzettend leuk kastje heb jij op de kop getikt. Super hoe je het hebt voorzien van de krijtverf. Echt een totaal ander kastje geworden. Mijn complimenten hoor. Ook ik geniet van de avondjes die eerder donker zijn met een kaarsje erbij. Heerlijk knus weer. Succes met de computer, ik hoop dat je idd de foto's er nog af kunt halen.

    Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi Daphne,
    woow, wat heb je dat mooi voor elkaar zeg!!!
    mooi kastje en zo prachtig opgeknapt!!!!
    Hopelijk valt het met de laptop allemaal mee!
    Fijn dat je via de pc van je zoon kan bloggen!!!
    Liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk kastje weer!
    Maar wat vervelend joh, die computerproblemen.
    Gelukkig heb je een handige zoon...
    Lieve groet, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ben wel blij met jouw handige knul hoor, anders moesten wij dit ge-wel-di-ge kastje missen! hihi. Het is echt een supergaaf kastje geworden. Wat een verschil is dat dan hè, van dat bruin naar mooi grijs. Geeft het echt een heel andere look. Dat vind ik echt te gek om te zien.

    Suc6 met de laptop! Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hè get, is die laptop nou nog niet gemaakt?? Wat jammer.
    Maar het kastje is geweldig geworden, ik ben heel benieuwd hoe het staat, als ik langskom.
    kus van je mam

    BeantwoordenVerwijderen