zondag 16 februari 2014

Alsnog mijn Kerst Swap ontvangen!!

Half December heb ik meegedaan aan de Kerst swap via de Nederlandse swappers.
Mijn maatje was Manita (geen blog) en zij heeft mijn swap ontvangen (op dit blog heb ik hem destijds al laten zien). Die van haar was ook onderweg, maar helaas heeft deze mijn huisje nooit gevonden.......(grrrrrr).
Via de mail hielden Manita en ik contact met elkaar, ik hoopte haar na een poos te kunnen melden dat de swap toch nog was aangekomen.
Helaas........., dit is niet gelukt.
Manita vond het echt heel vervelend voor mij en dus maakte ze een nieuwe!!!!!!!!
ZO LIEF!!
Eind Januari heeft ze die verzonden en na een week (!!!!!!!), het was dus nog even spannend, kwam de postbode aan mijn deur met een grote doos:
Een doos!!!!! Een hele doos!!!!! (ik zat te wachten op een envelop, dus ik was blij verrast)
Mooi ingepakt, in vrolijk papier, ik kan je vertellen, ik voelde me gewoon heel bijzonder op dat moment ;-)
Toen ik de doos open had gemaakt kwamen er veel spullen uit.
Heerlijk, wat een cadeau!
Een mooi gescrapt lucifer doosje had Manita met veel liefde voor mij gemaakt.
Zo mooi, dit papier en dan het touwtje en de roosjes die het allemaal afmaken.
Hij heeft een speciaal plaatsje gekregen in mijn kast
En dan dit hart.......WAUW!!!! Helemaal mijn stijl!
PRACHTIG!!!!!!
Hij hangt aan mijn "kapstok" in de kamer, mooi te wezen. Zelfs mijn kinderen zeiden, toen ze thuis kwamen uit school: "zo mam, die is mooi!!"

Lieve Manita, heeeeeeel erg bedankt. De post werkte in dit geval niet mee en jij was toch zo lief om speciaal voor mij nog wat moois te maken (met vele extra's erbij!!)
Ik ben er echt heel, heeeeel erg blij mee!!

Liefs, Daphne.

8 opmerkingen:

  1. Prachtig cadeau!
    En wat fijn dat je het alsnog (na een tweede keer) hebt gekregen.
    Fijne zondag, Rensina
    ps. Wat een leuke tips heb je gegeven op mijn blog. Ik ga een aantal ideeën zeker uitvoeren en verkopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooh, was is dat toch vervelend als de post niet meewerkt! Maar wat een ontzettend lieve verrassingen heb je alsnog gekregen, super mooi! :)

    Fijne dag! Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw.. dat is nog eens een fijne verrassing. Wat ontzettend lief dat ze nogmaals de moeite heeft genomen. Ik vind het hart ook prachtig. Zet hem ter inspiratie even op mijn pinterest hoor :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gelukkig...voor allebei akelig he? Maar dit maakt alles goed.. leuk hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi Daphne,
    nou dat is me toch een verrassing en wat lief dat ze het heeft nagestuurd!
    fantastisch die tantepost ahum...
    Mooie dingetjes heb je gekregen vooral dat hart!
    groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat ontzettend attent dat ze een 2e swap heeft gemaakt!, leuke dingetjes heb je ontvangen...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Kan me voorstellen dat je blij verrast was, wat super lief dat ze de moeite heeft genomen om nog een keer iets voor je te maken (en nog wel zoiets moois :)) en te versturen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een geweldig gave swap!!!! En wat ontzettend lief dat ze de moeite genomen heeft je nog een swap te sturen en wat voor één.
    Grote complimenten en wat een feest.

    BeantwoordenVerwijderen