zondag 26 januari 2014

De rest van de kaarten

Vandaag laat ik jullie de rest van mijn kaarten zien, die ik gemaakt heb.
Ik hou er nog 1tje achter, die is voor mijn vader zijn verjaardag en aangezien mijn moeder (en soms ook mijn vader) ook veel op mijn blog kijken wil ik die nog even "geheim" houden.
Ik was zo leuk bezig met de washi tape, dat ik die op deze kaarten ook gebruikt heb:
Eerst een groen-wit-zwarte.
Zwart vind ik nooit zo leuk om te gebruiken voor een verjaardagskaart, maar zo in combinatie met groen vond ik het wel kunnen.
Een stempel erop. De bloemen van de stempel heb ik beplakt met bloemen die ik gemaakt heb met een pons.
Een hartjes brad in het midden, zodat het weer bij de washi tape past.....
De tekst stempel "een jaartje erbij" en de kaart is af.
Toen wilde ik nog wat "Get Well" kaarten maken (altijd handig om die op voorraad te hebben.)
Hiervoor gebruikte ik een aardbei stempel, die ik 2 keer afdrukte. De eerste op de kaart zelf, de 2de knipte ik uit en plakte die op de eerste aardbei met foam blokje, voor wat "diepte effect".
Wéér washi tape en de aardbei bijpassend gekleurd met mijn aquarel potloden.
Met deze kaart was ik wel tevreden en dus maakte ik er nog een paar, in verschillende kleuren.
De aardbei steeds dubbel opgeplakt en licht gekleurd.
De washi Tape zorgt voor wat gezellige kleur op de kaart.
 
Zo, ik was idd lekker bezig vorige week, zomaar 11 kaarten klaar, heerlijk toch?!
 
Wens ik iedereen een fijne zondag verder, ik ga weer even lekker rommelen.
Liefs, Daphne

11 opmerkingen:

  1. Oh Daph, wat inspirerend, vooral die aardbeien die je met "jouw" aquarelpotloden hebt gekleurd :-) Ik ben benieuwd naar de kaart voor pappa. Ik heb al een kaart voor Jade gemaakt, ook met washitape, wilde meedoen aan een challenge maar realiseerde me dat jij hem dan ook kan zien. Doe ik dus niet en NU ga ik naar zolder.
    kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk hoor die kaarten met washi tape. Geeft een erg leuk effect.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heerlijk als je zoveel inspiratie hebt;0) leuke kaartjes Daphne!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaartjes heb je gemaakt met washi tape Daphne! Heel erg leuke kleurtjes ook!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Daphne! Wat een super leuke kaarten heb je gemaakt! Heel leuk, met de aardbei, daar voel je je toch meteen beter van!! :D
    Liefs, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk je kaarten met washi-tape.
    Zie zulke kaarten ook veel op Pinterst voorbij komen, zo leuk.
    Vind je aardbei kaarten echt geweldig goed gelukt. Je wordt er meteen happy van als je zo'n beterschapskaart mag ontvangen.
    Groetjes Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi hoi Dapne,
    mooi stel heb je gemaakt, leuk die aardbei in combie met washitape!
    Het bloempje vind ik ook erg mooi!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat is een fijn voorraadje! Heerlijk spul, dat washi tape!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige serie kaarten Daphne, leuk gebruik van het washi tape! Jij kan weer even vooruit :)

    BeantwoordenVerwijderen