zaterdag 28 december 2013

Kerst-Swap

Deze keer hadden de Nederlandse Swappers een Kerst swap verzonnen.
Natuurlijk deed ik ook weer mee.
De "opdracht" was, maak een Kerstboom hanger voor je maatje en versier een lucifer doosje. Doe daarin wat kleine leuke spulletjes, waar je maatje zelf mee kan knutselen.
Wij zijn, net zoals vele van jullie, altijd erg druk zo aan het einde van het jaar, maar toch wilde ik meedoen aan de swap, ik vond het nl erg leuk.
Ik was gekoppeld aan Manita (geen blog) en maakte voor haar deze lieve Engeltjes voor in de Kerstboom:
Manita houd van bruin tinten las ik in het inschrijf formulier en dus maakte ik de engeltjes van beige lint, met een bruin hoofdje.
Ik gebruik voor deze Engeltjes lint met ijzerdraad erin. Vouwen, aan elkaar lijmen, strass steentje voor een mooie afwerking en een klein Kerstballetje voor het hoofdje. Hieraan kan je een lintje of haakje doen zodat de Engel kan hangen!
1 Engel vond ik wel erg weinig, dus maakte ik er 3, lief zijn ze he?!
Toen heb ik een middel maat lucifer doosje versierd in kerst stijl.
Mooi papiertje erom, lintje en natuurlijk een ster.
Een stempel erop en de binnenkant heb ik beplakt en kleine spulletjes in gedaan (knoopjes enzo)
Omdat ik zo leuk bezig was met mijn kaarsvet hangers (zie vorige post), heb ik de bruine hangers ook naar Manita opgestuurd. Kan ze die ook in haar boom hangen......

Het hele pakketje is donderdag 19 Dec al met de post mee gegaan!
Helaas heb ik nog niks gehoord van Manita, niet via Facebook, niet via de mail en niet via haar website.........(Misschien is ze op vakantie?)
Ik wilde hem nu toch wel laten zien, omdat het anders wel heel erg ver NA de kerst wordt (Idee: ik heb deze Engeltjes nl ook gemaakt voor mijn vriendinnen, als Kerst- Nieuwjaarskaart. Een bescherm Engel, die wij van tijd tot tijd allemaal wel eens nodig hebben!)

Ik hoop dat het allemaal wel aankomt, ik heb het met liefde en veel plezier gemaakt voor haar.
Of mijn swap, van haar, al onderweg is en wanneer deze aankomt weet ik helaas ook niet.
Het blijft dus nog even spannend!

Liefs, Daphne

14 opmerkingen:

  1. Nu toch maar hopen dat jouw pakje wel aankomt, jijzelf bent er altijd zo druk mee.
    Kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat wat schattig die engeltjes!
    Goed idee de kerstballen als hoofd zodat je ze kunt ophangen.
    Ik hoop dat beide pakketjes door de kerstdrukte wel aan komen.
    Fijn weekend, Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk allemaal gemaakt. Vooral de engeltjes zien er prachtig uit. Hoop dat je snel wat hoort van je swapmaatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, mooi gedaan zeg! Ik vind de engeltjes echt lief! Hopelijk hoor je snel dat het allemaal veilig is aangekomen!
    Groetjes Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oooh, wat super mooi allemaal! Het luciferdoosje is ook echt gaaf geworden! Hopelijk hoor je snel dat het allemaal goed is ontvangen :) en krijg je jouw pakje ook!

    Fijne dag! Liefs, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow leuk wist niet dat jij ook mee deed. Je heb mooie dingen gemaakt . Vind je engeltjes super leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow leuk wist niet dat jij ook mee deed. Je heb mooie dingen gemaakt . Vind je engeltjes super leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw dat is ook een leuke swap geworden zeg. Ik hoop voor je dat je zelf ook nog iets leuks terug krijgt

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oooh Daphne...wat zijn die engeltjes léúk...ik ben er weg van. Wat een mooie gedachte om deze naar je vriendinnen te sturen als beschermengel....lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jeeehhh...Daphne wat heb je er weer een (kerst:)) feestje van gemaakt! Wat een geweldige engeltjes, zóóó schattig en je hangers van kaarsvet zijn ook al zo mooi, leuk idee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow, wat een leuk idee, die engeltjes!! En je doosje is ook super... Nu maar hopen, dat jij je swap ook snel krijgt.
    Een fijne jaarwisseling.

    Groetjes,
    Toos

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi hoi Daphne,
    wat heb je geweldig mooie engeltjes gemaakt, heel erg mooi!!!!!
    je luciferdoosje ziet er ook zo mooi uit, hopelijk heeft Manita het wel ontvangen, je weet maar nooit met "tantepost"
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie swap heb je weer gemaakt. Ik hoop dat het inmiddels aangekomen is dat jij jouw swap ook hebt gehad.
    Ik wens je een hele fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2014

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jee Daphne, wat heb je er weer een super mooi pakketje van gemaakt! Ik hoop toch zo dat ik een keertje aan jou als swapmaatje word gekoppeld :)

    BeantwoordenVerwijderen