woensdag 2 oktober 2013

Verschillende labeltjes

Omdat ik afgelopen zomer een paar keer mis greep naar een labeltje (en ik die dus gewoon moest kopen......!! Kom op zeg, kan toch EEEEEEEECHT niet) om aan een klein kadootje te hangen, besloot ik nu een paar verschillende labeltjes te maken, voor mijn voorraad:
Eerst 3 gemaakt van "cardstock" (heet dat zo??) met daarop een mooi turquoise kaartje. Dit vind ik zo'n mooie kleuren combinatie.
Hierop heb ik een stempel gezet, met Versamark en dat met perfect Pearls zichtbaar gemaakt.
Op de ene wat kleine houten hartjes geplakt, op de andere mijn nieuwe tekst stempeltje "veel liefs" gebruikt en een bloem met een brad in het midden. Op de laatste een rondje van Cardstock en een rond (ook nieuw) tekst stempeltje. Hierop nog 2 plak pareltjes geplakt.

Leuk om te maken, die labeltjes en dus ging ik nog even lekker door.
Bij deze heb ik een stukje tekst lint gebruikt. Die heb ik met nietjes op een stukje karton geniet. Dit kartonnetje heb ik eerst voorzien van een stempel afdrukje van roosjes.
De vlindertjes en het kroontje maken het af.
Als laatste heb ik nog 2 labeltjes gemaakt met vogelhuisjes (leuk voor een nieuwe woning, maar kan natuurlijk ook voor een verjaardag ofzo)
De vogelhuisjes heb ik uit een 3D boek gehaald en ze "hangen" aan een lijntje. Een strikje bovenop het huisje en zo lijkt het net of de huisjes echt aan het lijntje hangen.
DMV foam blokjes onder de huisjes heb ik geprobeerd om het wat diepte en dus wat speelser te laten zijn.
De tekst stempel "congrats!" heb ik met Versamark en embossing poeder gemaakt.

Alle labeltjes zijn gemaakt van ATC kaartjes, die ik hier en daar wat bij heb gesneden. Deze kaartjes hebben, vind ik,al een mooie maat om een labeltje te kunnen maken.

In elk labeltje heb ik een (klein) gaatje geponst, ze zitten in mijn voorraad bak. Ondertussen heb ik er al 2 gebruikt, dat zal ik gauw laten zien.

Fijne avond verder en tot de volgende keer.
Liefs, Daphne

11 opmerkingen:

  1. Fijn om te zien dat je de draad weer probeert op te pakken en wat een mooie labeltjes, leuk dat ATC formaat!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk, je eigen labeltjes. Ik vind ze allemaal erg leuk, maar de vogelhuisjes zijn toch mijn favoriet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Daphne,net je vorige twee berichtjes nog gelezen..heftig..ik begrijp precies hoe je je voelt,er zijn op dit moment 3 mensen die mij heel dierbaar zijn ernstig ziek.De jongste is 32 de oudste 64...ik weet af en toe niet goed wat te doen maar hobby-en helpt wel. Dit soort kleine projectjes zijn ideaal om je zinnen even te verzetten...maak maar een hele doos! Hou je taai meis....lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk blog heb jij zeg! volger zijn we gelijk geworden :)
    Je labeltjes zijn echt prachtig!

    Lieve groetjes, De hobby droom

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, ze zijn weer schattig Daph!!! Vooral de vogelhuisjes vind ik prachtig.
    kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, super mooie labeltjes! Goed idee ook om een voorraadje aan te leggen :D

    Liefs, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je kent me Daph...ik loop me al de hele middag suf te piekeren hoe dan bruine cardstock heet, niet "cardstock" want dat is gewoon het woord voor kaartkarton. IK kom er nog wel op en dan hoor je het wel
    kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw mooie labeltjes heb je gemaakt.
    Ik vind vooral die met de huisjes zo leuk! :)
    En je hebt een nieuwe achtergrond, ook leuk.
    Groetjes Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi hoi Daphne,
    wat een leuke labeltjes, altijd makkelijk zo een voorraad,
    ik wil je nog complimenteren met je mooie bloghoofd!
    Groetjes van daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooie labeltjes Daphne, altijd leuk om te maken en in voorraad te hebben!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen