zondag 6 oktober 2013

Kaart met Labelje

In mijn vorige post heb ik een aantal labeltjes laten zien.
Afgelopen week kregen wij op de school van onze kinderen te horen dat de moeders die de bibliotheek verzorgen op gingen houden. Alles wordt gedigitaliseerd.....
Deze moeders hebben echt jaren en jaren de Bieb verzorgd, en onze 3 kinderen veel lees plezier bezorgd en dus wilde ik ze wel een kaartje sturen om ze te bedanken hiervoor!
Op het blog van Willy heb ik ooit eens een leuke kaart gevonden, die je op een bepaalde manier kan vouwen en dan kunnen er 2 labeltjes (of iets anders, kan natuurlijk ook) in.
Dit heb ik ervan gemaakt:
Ik heb eerst de kaart gevouwen, daarna een mooi Vintage plaatje erop geplakt die ik uit een 3D boek heb geknipt (ik hou niet zo van 3D, maar gebruik dan alleen de "laatste" afbeelding, die zijn soms heel mooi)
Daarna heb ik roosjes geplakt op het beentje van het Meisje/Engeltje.
Toen heb ik de vleugeltjes, het lint wat ze om heeft en de roosjes voorzien van glitterlijm, op de foto moeilijk te zien, maar dat gaf een mooi effect vond ik.
Als laatste nog een "haarband" gemaakt van Pearl Drops.
Hier de 2de kaart, hetzelfde, maar andere kleuren gebruikt.

De labeltjes voorzien van een lintje en een persoonlijke tekst achterop.
In het voorste vakje heb ik ipv een labeltje een theezakje gedaan! Vond ik wel leuk, want zo konden de Bieb-Moeders lekker met een kopje thee in een mooi boek duiken!!
Samen met mijn dochter heb ik ze in de bus gegaan.
De volgende dag kregen we een leuke reactie terug en dat is natuurlijk altijd erg leuk!
 
Fijne zondag verder en tot een volgende keer.
Liefs, Daphne

7 opmerkingen:

  1. wat een schatjes weer!, en wat attent dat je dit doet voor de bibliotheekmoeders

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een attent en lief gebaar Daphne,ze zijn heel leuk geworden...lieve groetjes miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi Daphne,
    das nou ook toevallig,
    ik heb het patroontje van dit model klaarliggen voor de knutselmiddag,
    mooi resultaat zeg en net als jij houd ik ook niet zo van 3 D knippen, ik krijg het ook niet zo goed voor elkaar...hihi
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Daphne,
    Dank voor je uitgebreide reactie op mijn operatie! Ik doe inderdaad nog heel weinig en dat gaat goed. Je hebt helemaal gelijk met je verhaal. Fijn te horen dat je je na die 6 weken weer zo goed voelde. Daar ga ik ook voor. Ik slaap me een slag in de rondte :) Liefs, Eline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er leuk uit Daphne!
    Fijn hé als je leuke ideeen ziet op een ander blog en het dan ook lukt om ze na te maken.
    Jammer dat de dames van de bieb er nu mee moeten stoppen ivm de ict, maar ja dat zal wel veel handiger zijn ofzo :(
    Liefs Rensina

    BeantwoordenVerwijderen