zaterdag 12 oktober 2013

50 Jaar Getrouwd!

Afgelopen donderdag waren mijn schoonouders 50 jaar getrouwd!!
50 Jaar, sjonge jonge, das een hele tijd!
Ik maakte natuurlijk een kaart voor ze:
Ik heb een witte basis kaart genomen.
Op een wit stukje karton heb ik met Washi Tape verschillende streepjes geplakt, lekker "slordig" aan de linkerkant, omdat ik de Washi Tape afgescheurd heb.
Daarop een bloem het een hartjes brad in het midden.
Die op de washi Tape gedaan, met een lintje en stukje touw eronder.
Ik vond hem nog een beetje saai en dus nog een plak pareltje in 2 hoekjes geplakt.
De Cijfers "50" konden in dit geval natuurlijk niet ontbreken.
De kaart gemat op een rood karton en dat op de basis kaart geplakt.

Vanavond gaan we met het hele gezin uit eten. Mijn schoonouders wilde nl geen "groot" feest geven, maar gewoon lekker intiem en rustig alleen met kinderen en kleinkinderen weg.
We hebben er erg veel zin in, we gaan naar een Wok restaurant waar je echt heeeeerlijke dingen kan laten klaar maken....... (hebben jullie al trek, hi hi)

Morgen vieren we de verjaardag van onze oudste zoon, 14 jaar, waar blijft de tijd.
Van knutselen komt dit weekend dus weinig, maar ik ben gauw weer terug, want ik heb sinds kort iets heeeeel leuks ontdekt!!

Fijn weekend allemaal en tot de volgende keer, Daphne

7 opmerkingen:

  1. Hij is weer leuk en zo "fris" en ik wilde bijna vragen waar je blijft met de foto's van je nieuwe project. Het komt eraan begrijp ik.
    doei kus mam tot morgen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte met je schoonouders das al een hele tijd zeg, ga ik niet meer redden 50 jaar. Je kaart is ook erg leuk, dat washitape is zulk leuk spul he? knuf peet en een fijne verjaardag van jullie kleine grote zoon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi Daphne,
    van harte met je schoonouders en een hele gezellig avond!
    Morgen de verjaardag van jullie zoon, van harte vast!
    Je kaartje vind ik mooi in al de eenvoud!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dubbel op gefeliciteerd. Prachtige is de kaart voor je schoonouders geworden. Tja en kleine kindjes worden groot, veel plezier vandaag!
    Hou je blog in de gaten, want je maakt ons nieuwsgierig.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je schoonouders en de verjaardag van je zoon Daphne!
    Heel mooi kaartje heb je gemaakt!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heb ik weer een berichtje van je gemist??? Grrrr....maar alsnog van harte gefeliciteerd met je schoonouders en je zoon. Super mooie kaart heb je voor ze gemaakt. Rood/wit vind ik altijd zo'n mooie frisse combinatie en dan die verschillende patroontjes van het washi tape...helemaal top!

    BeantwoordenVerwijderen