zondag 1 september 2013

VerjaardagsKAART

Vandaag laat ik jullie een "kaart" zien, die ik voor mijn zus heb gemaakt toen ze jarig was.
 
Het is even spannend, want dit bericht, incl de foto's plaats ik via onze nw computer en ik weet nog niet precies hoe die werkt. Ik hoop dat het goed komt......
 
Terug naar de "kaart".
Ik schrijf dit tussen aanhalingstekens, want het is nl niet echt een kaart, maar meer een klein kadootje.
Mijn inspiratie om kaarten te maken is een beetje zoek, maar ik heb wel genoeg andere leuke ideeën.

Ik heb een 4-tal waxine lichtjes omwikkeld met papier.
Daarna, van hetzelfde papier een luciferdoosje gepimpt
 
Omdat het papier al druk genoeg is en ik het geheel op wilde sturen, heb ik het doosje niet zo heel erg druk bewerkt.
Een paar roosjes en een mooie platte kraal, met een strass steentje in het midden.

 Kijk toch eens aan, zo heb je toch een hartstikke leuke "kaart-kadootje" wat door de brievenbus past.
Het geheel mooi ingepakt, incl strikje en Van Harte sticker.
Op de achterkant van het kadootje heb ik een stukje karton geplakt waar ik een persoonlijke boodschap op heb gezet.

Het is in een bubbeltjes envelop verstuurd en veilig en heel aangekomen.
Mijn zus was er heel blij mee.

Zo, dan ga ik nu kijken of ik dit bericht kan plaatsen.........en of alles goed op mijn blog komt.

Ik hoor trouwens van (veel) mensen dat ik niet meer in de leeslijst voorkom als ik een berichtje plaats. Mensen kunnen mij niet meer vinden of mijn berichten zijn niet te zien......
Geen idee hoe dit komt, het is begonnen, ooit, lang geleden toen ik Google+ lid ben geworden. Ik denk dat het iets met de instelling te maken heeft, maar weet dit niet zeker.
Jammer is het wel, want ik krijg weinig reacties op mijn geplaatste berichtjes en daaruit maak ik op dat mensen mij gewoon niet meer zien!
Ik ga hier proberen wat aan te doen, maar vooralsnog weet ik niet wat??!!!!!
Ik ben in Zwolle op de Knotsgekke Kaarten Dagen geweest en heb daar de meiden van de Nederlandse swappers ontmoet. Ook die konden mij niet meer vinden en ik kreeg veel vraag naar de Pipo Wagen. Grrrrrr, ze hadden veel gemist.
Ik hoop dat ik erachter kan komen hoe het zit, voor die tijd zullen jullie mij kunnen vinden als je mijn blognaam intoetst. Of......(heb ik ook al gehoord van volgers) je afmelden en OPNIEUW volger worden, dat schijnt ook te werken.

Nou, ik ga weer even verder knutselen, tot gauw.
Liefs, Daphne

13 opmerkingen:

  1. Hallo Daphne,
    Jaa, ik zie je altijd hoor.Leuk idee weer, om eens een cadeautje op te sturen.En veel plezier met je nieuwe computer.
    Daagggg, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Daphne,
    Wat een leuk cadeautje heb je gemaakt, helemaal in stijl!
    Ik kan je nog gewoon volgen hoor (wel nadat ik je een paar maand geleden verwijderd en opnieuw aangemeld heb).
    Dank voor je leuke reacties op mijn blog!
    Liefs Rensina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Suuuuuper leuk. Enig om dat te krijgen via de post!
    Groetjes Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. tis je goed af gegaan hoor met je nieuwe pc en wat een leuk presentje heb je gemaakt zeg, dat wil iedereen wel in zijn brievenbus krigen. Ik heb me al een paar keer op nieuw bij je als volger aangemeld maar ik krijg helaas geen bericht in me blogrol als jij iets nieuws hebt geplaats, gelukkig weet ik je wel te vinden maar voor jou is het wel vervelend, hoop dat je het probleem snel vind...knuf peet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooi cadeautje, heb je voor je zus gemaakt!! Gezellig als de dagen wat korter worden.....
    Ik volg mijn bloggers voortaan met Bloglovin'. Heb het als tabblad vastgezet, dus gemakkelijk bereikbaar.
    Je kan je complete leeslijst importeren en later de nieuwe gewoon toevoegen. Dus ik mis niets meer.

    Groetjes,
    Toos

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk idee en in mijn lijst sta je nog steeds ik gebruik nog steeds de bloggerleeslijst en niet de Bloglovin mss is dat het euvel??
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit ideetje ga ik zeker onthouden. Precies een leuke kadootje wat door de brievenbus past. Ik heb het zelfde.. Ik krijg ook net veel respons op me blog..weet dus niet of dat ze me ook niet zien. Of dat er weinig intresse is. Ik zie jou berihten wel ,maar dat komt misschien dat ik ook een + account heb. Zouden jullie ook eens bij mij willen kijken. Www.lamiapassionecreativa.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk cadeautje voor je zus ! Prachtig gemaakt ! Mijn leeslijst is 9 van de 10 keer helemaal leeg, vreemd, het loopt niet helemaal soepel bij blogspot.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi daphne,
    ik heb je wel in mijn leeslijst, ik heb je in een 'nieuwe te volgen blog' geplaatst.gewoon url kopieeren.
    maar heb geen google +, dus weet niet of dit er mee te maken heeft, je kan het proberen.
    wel weer een heel leuk presentje gemaakt voor je zus!
    anders stuur je mij ff een email en ga ik uitleggen via screen shots.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi cadeautje Daphne, leuk ook dat het zo door de brievenbus past!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen