zaterdag 14 september 2013

8 Baan.....

Hallo Allemaal.
Het is hier nogal rustig op mijn blog, omdat wij op dit moment in een nogal emotionele 8 baan zitten!
Onze vriendin en buurvrouw is erg ziek en daar zijn we vooral erg druk mee bezig (geestelijk). Een korte uitleg , maar nu begrijpen jullie wel dat ik niet of nauwelijks in bloggersland ben..........
Ik hoop snel weer terug te zijn, maar tot nu toe heb ik mijn hoofd niet staan naar bloggen en bezoekjes brengen, sorry.

Vandaag vieren we echter ook de verjaardag van onze middelste zoon.........(hoezo een emotionele 8 baan.........), hij wordt alweer 11 jaar maandag.

Dit kleine chocolade reepje maakte ik voor hem:
Omdat ik 2 van die reepjes had liggen, maakte ik er ook twee.
Mijn zoon kreeg de bovenste, met klavertje 4 eraan.
De andere is voor de voorraad
Hier nog een close up van de reepjes.
De foto's spreken voor zich lijkt mij, vandaar geen uitleg.
Het papier is inpakpapier, gekocht bij Xenos.
 
Fijn weekend allemaal enne......
GENIET VAN HET LEVEN!!!!!!!
 
Liefs, Daphne

7 opmerkingen:

  1. Veel sterkte! En een fijne verjaardag vandaag! Mooie reepjes heb je gemaakt! Groetjes Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. sterkte meis...en als je zulke dingen hoort heb je geen zin in knutselen.
    maar je heb toch wel twee hele leuke reepjes gemaakt zo.
    neem je tijd..wij bloggers lopen niet weg. je mag me als je in rustiger vaar water kom nog wel een dat mini album uitleggen. geef maar een gil als je er tijd en zin in heb.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel sterkte gewenst!
    En ook gefeliciteerd met je zoon, beetje raar om dit zo te zeggen.
    Vind je reepjes erg leuk geworden. Lekker Hollands!
    Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je zoon, super leuke reepjes zijn dit zo geworden. Sterkte met alles!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Allereerst gefeliciteerd met je zoon. Ik hoop dat jullie toch nog er een gezellige dag van hebben gemaakt. En verder wens ik je sterkte. Ik herken het wel hoor, als je hoofd vol is met andere dingen schiet het bloggen erbij in. Ik freubel dan wel maar daar blijft het dan ook bij :-)

    Liefs en dikke kus, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Daphne, nog van harte met jullie zoon,
    heel veel sterkte met alle dingen die in je leven momenteel gebeuren!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen