vrijdag 5 april 2013

"Te Laat"

Allemaal bedankt voor de lieve reacties op mijn vorige post.
De raam deco staat echt super gezellig en ik krijg er leuke reacties op van mijn visite.

Nu een kaart.
Mijn oom was een poosje geleden jarig en.......IK BEN ZIJN VERJAARDAG VERGETEN!!!!
Oh oh wat dom, want hij is zelf nogal attent met kaarten en telefoontje op speciale dagen.
Dus maakte ik de volgende kaart voor hem:
Ik gebruikte een beige basis kaart.
Op een stukje afval papier (een rol waar inpak papier omheen zit......Ja ja, ik bewaar echt ALLES)
plakte ik allemaal kleine restjes papier. Ik zorgde er wel voor dat de kleurtjes enigszins bij elkaar paste, blauw, groen en (donker) geel.
De stukjes eerst op het papier gelegd en toen ik tevreden was over het patroon heb ik ze pas vast geplakt.
Een touwtje met een labeltje (gemaakt met mijn Slice) erover heen.
Op het labeltje heb ik met mijn computer een tekst gemaakt.
Een simpele kaart, maar ik kan mijn gezicht weer laten zien bij de familie, ;-)
 
O ja, nog even terug komen op mijn tent verhaal (zie vorige post)
Ondertussen hebben we een nieuwe/tweedehandse tent en hij staat als een huis.
Nu nog een beetje mooi weer en we kunnen lekker genieten op de camping.
 
Wens ik jullie allemaal een fijn weekend en tot een volgende keer.
Liefs, Daphne

9 opmerkingen:

  1. Hoi Daphne,je hebt nu wel een leuke kaart voor hem gemaakt,grappig dat "patchwork"patroon,dit zal hij vast erg waarderen. Je raamdecoratie in de post hieronder is ook heel leuk,ontzettend creatief en gezellig,fijn weekend en lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi Daph, voor wie die nou zijn????
    kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En ik heb deze weer niet op mijn leeslijst binnengekregen, heb al iemand gemaild die hetzelfde probleem heeft gehad, we horen hopelijk wel wat zij er aan heeft gedaan.
    doei mam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou ja zeg, staat hij er opeens weer op?? Heb jij iets veranderd?
    speak you soon.
    kus mam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Daphne, ik weet zeker dat je oom het je vergeeft, want je ziet dat er erg zorg aan de kaart besteed is.
    Groetjes en daaagggg.
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een erg leuk kaartje Daphne!
    Je raamdeco uit je vorige post vind ik super, erg mooi gemaakt!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk zo'n patchwork kaartje. Mooie papiertjes bij elkaar. Dat was het wachten waard :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi hoi Daphne,
    mooi kaartje heb je gemaakt voor je oom!
    Hij zal het vast niet erg vinden, dat het te laat is, dan is hij nog een keertje jarig toch?
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen