vrijdag 26 april 2013

Kadoosje voor 10 jarige

Afgelopen weekend was de dochter van mijn vriendin jarig. Ze is 10 jaar geworden en het is een echt "tutje". Ze houd van mooie kleding, nagellakjes, armbandjes en oorbellen en ze weet heel goed wat ze wil (en wat niet, ha ha)
Nu had ze een poosje geleden bij mij een mooi doosje zien liggen, vel roze en daar houd ze ook zo van.
"Mooi", zei ze, "Precies leuk om mijn armbandjes in te bewaren"
Bij mij ging meteen een lampje branden, ik bedacht me dat het leuk was om dit doosje voor haar te pimpen en het dan te geven.
Zo gezegd, zo gedaan:
Op internet kwam ik ooit eens een leuk "jurkje" tegen, gemaakt van taart onderleggers.
Ik gebruikte er voor de rok 2, die ik ingespoten heb met home made glimmer mist (licht- en donker roze, vond ik wel een mooie effect geven.
Daarna maakte ik het lijfje en plakte dat boven de rok.
Met een lintje maakte ik een mooi taille.
Met pearl drops heb ik de jurk versierd.
Op de rok heb ik ook nog stras bloemetjes geplakt.
De jurk plakte ik (iets scheef) op het doosje en met mijn BigShot en alfabet mallen maakte ik van glitter foam haar naam.
Die ook scheef op het doosje geplakt.
Nog een bloemetje en wat pearl drops en toen was ik wel klaar (ik wilde het niet TE druk maken)

In het doosje heb ik allemaal spekkies gedaan en daartussen een klein envelopje met geld erin.
Ze kan nu zelf wat leuks kopen.

Wens ik jullie een heel fijn weekend, de kinderen hebben vakantie, pff......het komt hier al de heel dag met bakken tegelijk uit de lucht vallen, ik mag toch hopen dat het gauw weter wordt?!!!!!!

Liefs, Daphne

8 opmerkingen:

  1. wat zal dat een leuke verrassing zijn. Schattig..
    Weet je hoe wij dat noemen, zo'n paar meiden van die leeftijd bij elkaar? De tuttebellenclub.
    Lief bedoeld, want het is een gezellige leeftijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alweer mooi en leuk. Bedankt voor de uitleg en prettig weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi daphne,
    wat een schattig doosje, daar zal het dametje in de dop blij mee zijn!
    Ook het gevouwen jurkje vind ik erg mooi!!!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtig doosje Daphne, dat zal ze wel heel leuk vinden!
    Het jurkje heb je ook heel mooi gemaakt!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gaaf kadootje Daphne, heel creatief!! Ik dacht laat ik weer eens via een omweg bij Daphne kijken of ze alweer een nieuw berichtje heeft geplaatst en ja hóór, zo vreemd ik krijg daar geen melding meer van. Hoor je dit vaker of ben ik de enige??

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is alsof je het hebt over mijn kleindochter, geweldig vinden de meisjes van deze leeftijd dit soort kadootjes, fel roze en glitters, en dat alles mooi verpakt wat wil je nog meer.

    Staat je pipowagen al in de tuin?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Kadootje, roze en glitter. Dat kan gewoon niet stuk. Daar kan je elke 10-jarige mee te vriend houden. Mooi gedaan.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw wat een mooi doosje is dit weer!
    Ik dacht ik krijg nooit meer een melding van een nieuw berichtje van jou, dus ik heb maar even gekeken. En ja hoor al weer heel veel nieuwe berichten, vreemd ik heb daar geen melding van gehad. Jammer, want zo mis ik al je leuke berichtjes (Snel alles even terug gelezen natuurlijk hihi). Heb mezelf dus maar even afgemeld voor de site en vervolgens weer aangemeld, hopelijk gaat het nu beter?

    BeantwoordenVerwijderen