maandag 18 maart 2013

Pipo Wagen, up date

Afgelopen zaterdag hebben we weer een paar uurtjes aan de Pipo Wagen gewerkt.
Zo leuk, want het einde is nu echt in zicht en we zijn bijna klaar.
Klaar houd in........klaar met klussen en dan kan ik (samen met mijn moeder) de inrichting gaan doen!!
Oh, spannend hoor, ik heb er zooooooooo'n zin in.
Als het mooi weer wordt (EN BLIJFT!!!!) gaat de wagen naar buiten, ben benieuwd hoe hij in de tuin zal staan.
 
Goed, terug naar Zaterdag:
Mijn vader heeft de vloer gelegd, grijs laminaat........ Joehoeeeee, mooi geworden joh!!
Het was een enorm passen en meten, maar het ligt erin, het is klaar!!

Ondertussen waren mijn moeder en ik met kleine afwerk klusjes bezig. De hoeken aan de buitenkant moesten nog geschilderd worden, er zaten hier en daar wat kleine plekjes die we bijgewerkt hebben, de deur nog eens over geschilderd en.....de plintjes voor binnen hebben we zilver gespoten.

Toen alles klaar was, (dus de vloer en de plintjes), zag het er zo uit!
Gaaf he?!!!!!
En het ruikt ook zo lekker, helemaal nieuw, net zoals het in een nieuw huis ruikt heeeeeeerlijk!!
Hier nog een foto van de bovenkant, ook met plintjes. Mooi he?!

Mijn ouders hadden trouwens nog een hele lieve verrassing voor me.......
Toen het af was zeiden ze opeens: "De vloer krijg je van ons Daph, zo kun je altijd aan ons denken als je de Pipo wagen binnen stapt"
Nou jaaaaaa, hoe lief is dat!!!!

Het was/is een hele klus, maar ik ben echt enorm trots op ons, want we hebben het alle drie met heel veel liefde en geduld gedaan, en straks, als hij buiten staat, kijken we met trots terug op deze tijd.

Pap en mam, BEDANKT.............Xx

17 opmerkingen:

  1. prachtig om er zien en te volgen hoe het van niets een paleisje aan het worden is en wat mag je dankbaar zijn ( en i know,,dat ben je ook) zijn met twee van die lieve ouders...top meid en geniet heerlijk van je pipowagen...bljif je volgen knuf Peet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw,wat lief en wat wordt het allemaal mooi,mogen we nu straks op theevisite komen,whahah,dat zou een spektakel zijn.Nee zonder gekheid ik hoop dat het snel mooi weer wordt en blijft zodat je er heerlijk van kunt gaan genieten hardstikke leuk om dit familieproject te volgen,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat wordt/is prachtig! Wat een zegen, zo'n creatieve ouders! Supermooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi Daphne,
    wat lief!!!!!
    Wat heb je fijne ouders en creatief ook nog!!!!
    Mooi resultaat tot zover!!!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat ontzettend leuk allemaal... ik ben zo benieuwd wat jullie er uiteindelijk van maken. Het vakjes behang geeft al een beetje een indicatie.
    Maar het blijft spannend.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat ziet er prachtig uit, Daphne en een project waar je zo lang aan werkt dat moet wel een speciaal gevoel geven als dat ten einde loopt. De inrichting dat moet puur genieten worden.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig!!!
    Dit wordt een gezellig nestje voor jullie!
    Nog een fijne week, liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Daphne!! Eindelijk, eindelijk ben ik op bezoek op jouw super leuke blog! :) (en ga je volgen natuurlijk!) Wat is de pipo wagen moooooi!!! Echt een gaaf idee/project zeg!

    Veel liefs....Daphne ;)
    En bedankt voor het linkje!! Lief!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oooooooooohhhhhhhhhhhh, prachtig. Wat een klus! Maar wel een hele leuke. Je zou het maar mogen doen, een pipowagen oppimpen. Ik ben zo benieuwd naar het eindresultaat. De achterwand is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zit ik een beetje duf te scrollen, zie ik ineens weer een pipowagen update!!! Hollee! Ben gelijk weer wakker, hihi!
    En wat is ie leuk geworden! Wat staat het laminaat mooi en zo met de achterwand. Helemaal schattig!

    De grote vraag van mij is nu... wat heb je besloten dat het wordt??? Theehuisje, chillroom, knutselplekje (kun je zo naar je tuin en de vogeltjes kijken voor inspiratie).... ?? ik ben benieuwd!!

    Lieve groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind het zo'n leuk project! en bijna klaar, gefeliciteerd hoor !
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw wat wordt hij al supermooi! Ben nu al benieuwd hoe je de inrichting gaat doen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel lief van je ouders Daphne en wat ziet dit er al mooi uit!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Bedankt voor je berichtjes! En wat zul je een heerlijke zomer hebben in de tuin met je nieuwe tuinhuis! Heel gaaf. Zelfs als het een echte nederlandse zomer wordt zitten jullie supergezellig! (al duim ik ff heel hard dat het WEL mooi weer gaat worden!!)

    Ik vind m echt heel cool

    Lieve groetjes marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oooo wat ziet hij er al super gaaf uit. Schitterend die grijze vloer. Erg mooie combi met de rest.het kan niet anders dat de inrichting ook super wordt.....ben nu al nieuwsgierig naar de volende pipowagen update!
    Groetjes Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ooooo wat jammer dat ie af is. Bah. Ik heb hier zo vreselijk van genoten, echt waar. Ik had never nooit niet gedacht dat het iets zou worden. Maar dit is beyond imagination. Wat mag jij trots zijn. Ook op pap en mam natuurlijk. Ik hoop nog een kijkje te mogen nemen naar de hele inrichting en hoe hij in jullie tuin staat. Hulde.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat leuk jullie hebben een hele ander stijl pipowagen maar zo eigentijds.
    Hier ter inspiratie beelden van die van 'ons':
    http://www.schilderschool.info/Schilderschool/De_Mamalou.html

    BeantwoordenVerwijderen