zondag 10 februari 2013

Friendship Swap, Gemaakt

Vandaag laat ik jullie mijn swap zien, die ik gemaakt heb voor Marieke (ze heeft geen blog)
Via Valerie heb ik mee gedaan met de Friendship Swap.
Maak voor elkaar wat liefs en denk daarbij aan Valentijnsdag.
Marieke en ik hadden afgesproken om elkaar alleen dingen op te sturen die we zelf gemaakt hadden.
Ik maakte verschillende dingen voor haar:
Allereerst heb ik kleine maat waxinelichtje beplakt met papier en op 2 ook nog een tekst stempel, Best Friends, gedrukt.
Daarna heb ik een doosje van AA batterijen beplakt met mooi, romantisch papier en dat nog versierd met bloemen, lintjes en andere lieve dingen.
In het doosje passen precies 4 waxinelichtje.
Om het geheel af te maken heb ik een lucifer doosje met hetzelfde papier beplakt en dat ook weer versierd.
Mijn eerste kadootje was nu af.

Ik wilde nog wel iets maken en dus pakte ik een klein notitie boekje en versierde dat in de kleuren rood/roze met ook allemaal lieve, mooie bloemen en kraaltjes enzo.
Op het hartje het ik de tekst "Things to Remember" met de computer gemaakt.
Dit boekje kan Marieke gebruiken om lieve, mooie, fijne en romantische dingen in op te schrijven, dingen die ze niet wil vergeten!
Daarna maakte ik nog een sleutel- of tassen hanger.
Met lintjes, kraaltjes, bedeltjes en letter kralen (om haar naam te rijgen)
De pluim aan de onderkant maakte het weer lekker romantisch vond ik........
Nog even een CAS kaart gemaakt om een persoonlijke boodschap in kwijt te kunnen.
De kadootjes heb ik ingepakt in doorzichtig folie en toen kon het weg.
Alles verstuurd in een bubbeltjes envelop en het is goed aangekomen.
Marieke schreef mij dat ze er erg blij mee was, ze deed voor het eerst mee aan een swap en ze vond het erg leuk om te doen.

Ga ik nu even een rondje blogs bekijken, want ben benieuwd of er veel gefreubeld is of toch meer carnaval is gevierd?!!

Tot de volgende keer, liefs, Daphne

9 opmerkingen:

  1. Je hebt fijn geknutseld, leuk en mooi!
    Ik ben blij dat de ♥Friendship♥ Swap ook geslaagd is.
    Nog een fijne zondag, liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooi Daphne ... daar zal de ontvangster heel blij mee zijn. Leuk he, om met verschillende dingen bezig te zijn.

    Fijne zondag verder ...

    Liefs, Kethy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeehhh Daphne wat heb je weer een leuke dingetjes gemaakt, kan me voorstellen dat Marieke hier ontzettend blij mee was!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie cadeautjes heb je gemaakt Daphne! Zo'n leuk idee ook dat doosje van de batterijen, ziet er super uit!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi Daphne,
    wat een prachtige ruiling heb je gemaakt!!!!
    Mooi die waxinelichtjes en al die dingetjes die je er bij hebt gemaakt!!
    groetjes van daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Daphne, je had je niet 'opgegeven' voor de give-away. Maar over een tijdje wil ik er wel voor je maken. Voorlopig ben ik nog even heel druk (krijg nog meer reacties, dus moet even stop zeggen ;-) Zodra ik alles klaar en verzonden heb, neem ik weer contact met je op. Ik vind het hartstikke leuk om te doen, dus dat komt wel goed! liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wow dat ziet er weer geweldig uit! wat een goed idee van dat doosje!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lieve dingen heb je gemaakt zeg! Geweldig om te krijgen toch? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Al eventjes niet op je blog geweest maar wat heb je toch een mooie dingen gemaakt. En je Pipo wagen wat supergaaf die achterwand met die kleine stukjes behang!

    BeantwoordenVerwijderen