vrijdag 8 februari 2013

Friendship Swap, gekregen.

Via Valerie heb ik mee gedaan aan de "Friendship-Swap".
Zo leuk, zij had bedacht dat we allemaal iets voor ons maatje moesten swappen wat met vriendschap te maken heeft (met Valentijnsdag in ons achterhoofd)
Nou ben ik gek op Hartjes én op swappen en dus besloot ik mee te doen.
Dit kreeg ik van mijn maatje Marieke:
3 Mooie kadootjes en een lieve kaart. het was de eerste keer dat Marieke meedeed aan een swap en ze vond het behoorlijk spannend.
Was echt niet nodig, want ik ben heel erg makkelijk, vind eigenlijk ALLES mooi wat met liefde gemaakt is.
Ik was wel erg nieuwsgierig, want ze heeft geen blog en dus kon ik ook niet even gluren wat haar stijl is en wat ze zoal maakt.
Dus gauw de kadootjes uitgepakt......
Wauwwwwwww, gehaakte dingen, SUPER!!!!!!!
En een slinger met hartjes en sterren van stof.

Hier ben ik echt gek op, want ik kan niet haken en vind het dus extra leuk om iets te krijgen wat gehaakt is.
Een gehaakte, grijs, hart en 2 sleutels aan een lintje.
En de slinger is mooi, straks in mijn Pipo wagen!
En kijk eens hoe mooi het hart is "afgewerkt", daar hou ik ook zo van, een extra detail.
Een mooi lintje en een klein bloemetje erop, zo lief.
Hier de sleutels in de close up. Mooi he?! Die heeft Marieke denk ik in een soort "badje" gedaan, want ze zijn verhard. Mooi lintje erom, echt heel leuk.
En dan nog een close up van de "slinger". Die kan ik van boven naar beneden ophangen.
Ook weer een mooi detail, een houten knoopje hier en daar, wat weer mooi bij het touwtje past.
 
Lieve Marieke, ik ben er echt SUPER BLIJ mee.
Bedankt voor deze mooie swap, ik ga het een mooi plekje geven en er lekker van genieten.
 
Zondag laat ik zien wat ik voor Marieke gemaakt heb.
Morgen ga ik met de kinderen Carnaval vieren, dus dan ben ik er even niet.
Fijn weekend allemaal en tot gauw, liefs, Daphne
 

5 opmerkingen:

  1. Wauww...wat een mooie harten heb je gekregen Daphne!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi daphne
    wat een leuke/mooie swap heb je gekregen!! echt om van te genieten in je pipowagen:-)) en feest ze met de kids!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi Daphne, wat een leuk idee dat je kunt ruilen met je maatje!
    Wat ben je verwend zeg!
    Ben benieuwd wat jij hebt gemaakt!
    Hele fijne carnavalsviering geniet ervan!!!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat heeft ze zeker mooi gemaakt! Jammer dat ze geen blog heeft, ik had graag een kijkje willen nemen :)
    Veel plezier met carnaval!!

    knuffel, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke swap heb je gekregen Daphne, dat heeft ze erg mooi gemaakt!
    Ben benieuwd wat jij gemaakt hebt!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen