woensdag 9 januari 2013

50 Jaar bij elkaar

Mijn ouders vierde 27 December hun trouwdag,  47 jaar getrouwd, poeh zeg, wat een tijd.
Door de Kerst drukte had ik "vergeten" om iets te maken voor ze, maar toen hoorde ik het volgende:
29 December hebben ze elkaar leren kennen en dat was dit keer precies 50 jaar geleden........
Kijk, daar moest ik natuurlijk even een kaartje voor maken.
Nou was ik even helemaal 'inspiratie-loos" in die dagen en omdat ik ook nog eens "tijd-druk" voelde, (de kaart moest weg, anders kwam hij niet op tijd) moest ik wel opschieten.
De volgende kaart is het uiteindelijk geworden.......
De kaart gesneden van een behangetje (hi hi, ik was hiermee lekker aan het "spelen" en mijn moeder is heel erg jaloers op mijn behang boeken, dus ik dacht, ik zal haar nog even extra plagen door deze te gebruiken)
Daarop een papier met afbeeldingen van Cup-Cakes (tenslotte is het feest) uit een blok van de Action.
2 Strookjes bruin papier erop, met mijn Slice (ook hiermee was ik leuk aan het spelen/uitproberen) 4 figuurtjes gesneden en daarop houten hartjes en vogeltjes.
In het midden, (ook met de Slice gesneden) de cijfers 50. Met een goud stift de cijfers bewerkt.
Omdat de basis kaart van behang is, is hij een beetje slap. Volgende keer begin ik met een kartonnen basis kaart en plak daar het behang op.
 
Pap en Mam, jullie zijn mijn grote voorbeeld!!
In februari zijn Andy en ik al 25 jaar een paar, maar das pas  de helft......
Ook wij gaan voor de 50!!!!!!
 
Liefs, Daphne

7 opmerkingen:

  1. Mooie, zeer aparte kaart. Maar nogal netjes je mama plagen met het behangpapier ;).
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een plagerij! eerst met de boxcard en nu dit weer:0) ik vind je kaart wel erg leuk geworden Daphne!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ben ook jaloers op je behangboek hoor...denk vele van ons.
    maar ik vind je kaart wel heel leuk zo. (zijn ook weer ideetjes voor mij).
    50 jaar das een lange tijd. mijn man en ik kunnen elkaar dit jaar ook 25 jaar.
    ben beniewd wat paps en mams er van vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou da's een hele tijd bij elkaar! mooie kaart, ik had het papiertje met de cupcakes gezien en bedacht als je dat op je muur wil plakken? maar toen las ik je hele bericht! hahaha gelukkig een papiertje van de action.....leuke kaart geworden! enne gefeliciteerd met je ouders en jullie straks!
    groetjes carolina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig niet? Mijn ouders zijn de 54 jaar al over....
    Wat een geweldig idee, zo'n behangetje, nooit aan gedacht. Ik hoor wel van meer mensen die nemen gratis proefstukjes mee bij een bouwmarkt. Helemaal vintage, kijk naar alle stempels met behang. Erg leuk, je ouders zullen trots zijn op je kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jeehhh...47 jaar, dat is wel iets om even bij stil te staan en dat doe jij op een hele leuke persoonlijke manier!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi hoi Daphne,
    wat leuk dat je stil staat bij het allereerste begin!
    Mooi kaartje gemaakt!
    Wat lief die boodschap van jou aan je ouders!
    Wat zullen je ouders trots zijn!
    Dus... ook nog een feestje in het vooruitzicht?!!!!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen