dinsdag 2 oktober 2012

Rondje Kringloop.

Goeie morgen allemaal.
Ik heb op dit moment niet zoveel tijd om te bloggen.
Ben erg druk met mijn werk en de Pipo Wagen.
Verder heb ik de Magneet swap voor Sientje bijna af. Ik ben aan haar gekoppeld via deNederlandse Swappers
Oh oh, wat een leuke swap dit keer, ik ben er erg druk mee en heb er met veel liefde en tijd aan gewerkt. Ik kan hem nog niet laten zien, omdat Sientje hem nog niet ontvangen heeft (en hij is nog niet helemaal af).
Wel gisteren tijd gevonden om even langs de kringloop te gaan. Ik moest tussen 2 afspraken door wat tijd overbruggen, dus vond dat wel een mooie gelegenheid om langs mijn "favoriete" winkel te gaan, hi hi. (weten jullie dat er as zaterdag "Open-Kringloop-Dagen" zijn?!!!!)
En kijk toch eens wat ik allemaal gevonden heb:
Een hele mooie glazen grote pot, zal vast wel passen in mijn grote wind-licht.
Ja, idd, past heeeeel mooi, wat zal dat gezellig staan s'avonds, als de kaars brand.
Nog een windlicht, die vond ik zo mooi en mijn sterrenbeeld is vissen, dus ook die nam ik mee.
Ik vind het wel meer iets voor de zomer, op de buitentafel, zo met die vissen, maar toch heb ik hem nu maar even in de vensterbank staan.
Een allerlelijkst tafeltje, maar door de pootjes en de vorm van het blad, viel ik er toch voor.
Ik ga deze natuurlijk nog een ander kleurtje geven en op pimpen, maar nu heeft mijn dochter hem al meteen in gebruik genomen, hij staat al op haar kamertje. (goeie smaak, die Jade;-))
Kijk, de bovenkant van het blad is helemaal beschadigd. Er heeft denk ik wat op gezeten, van papier, hout, steen.......ik weet het niet.
In ieder geval moet er wel wat aan gedaan worden, maar dat doet Daphne nog wel tzt. Even over nadenken nog.
En kijk deze liefjes toch eens. Die zag ik opeens staan. 5 cent per stuk, nou, die kon ik dus niet achter laten, dus ook die staan nu op Jade haar kamer. Ze zijn niet zo groot, volgens mij horen ze op een potlood ofzo, maar ik vond ze zo schattig, misschien maak ik er wel magneetjes van, voor aan mijn koelkast (aangestoken door de magneet swap, denk ik, hi hi)

Nou, mijn vader komt net binnen, dus we gaan weer aan de slag met de Pipo.........
Fijne dag allemaal en tot gauw maar weer.

Daphne.

4 opmerkingen:

  1. Ik ben erg benieuwd naar de magneet swap, kan me er nog even geen voorstelling bij maken dus ik wacht nog even af. Leuk hè die kringloopwinkels, ik kom er wel met mijn dochter voor servies. Apaarte kopjes, schoteltjes en bordjes e.d. om haar cupcakes en taarten mee op de foto te zetten heeft ze altijd nodig ;-). Ben benieuwd wat je van het tafeltje gaat maken. Misschien een idee om het blad te gaan mozaieken. Gewoon wat tegels kapot slaan en puzzelen maar. Succes in ieder geval, ook met de wagen.
    Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi daphne
    wat leuk om te zien wat je allemaal opduikt in de kringloop! en ben reuze benieuwd als je het klaar hebt!!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk he, dat lekker rond neuzen en dan ook nog eens tegen iets leuks aan lopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk hè, die kringloop winkels...ik ben er ook dol op, mooie schatten heb je op de kop getikt.

    BeantwoordenVerwijderen