zaterdag 8 september 2012

Candy gewonnen en Up date

Pff, nou dat was me een domme actie wel zeg......mijn blognaam wijzigen en dan ineens niet meer weten of dat wel kan en of mijn volgers mij nog wel konden vinden....?!
Maar het is helemaal goed gekomen, ik ben er weer, (incl nieuwe naam hi hi) en van de meeste volgers heb ik een berichtje ontvangen, ze konden me nog vinden, dus.......YEAH, we gaan weer lekker verder bloggen.

Allereest wil ik jullie laten zien wat ik in mijn vakantie gewonnen heb.......
Joepie, een candy, van Miranda. Ik was op vakantie, maar Miranda vroeg mij, toen ik terug was,via mijn blog "heb je al naar de uitslag van mijn candy gekeken?" Jee zeg, ze maakte het wel spannend.....ik heb meteen op haar blog gekeken (leuk blog trouwens, nemen jullie ook maar eens een kijkje) en wat zag ik.....WINNAAR!!!!!!
Afgelopen week kreeg ik dit in mijn brievenbus:
 Allereerste een mooie, lieve kaart, natuurlijk zelf gemaakt!
Met daarin, mijn prijs.....HELE LEUKE STEMPELTJES!!!!
Ik ben er zo blij mee joh!
Wat ik nou zo leuk vond is dat Miranda mij liet weten dat ik gewonnen had, ik was nl op vakantie en heb de hele uitslag gemist. Zo lief van haar om me toch nog even een "tipje" te geven en ik ben helemal blij met de prijs.
Ik ga er zeker gauw een leuke kaart mee maken, dan zien jullie dat wel eens voorbij komen.
Miranda BEDANKT!!

Dan even een kleine up date van de pipo wagen. IVM het mooie weer, de vakantie die hier net is afgelopen en de tijd die het ons ontbreekt hebben we nog niet zoveel gedaan.
Afgelopen week zijn we wel begonnen met het "leeg halen" van de muren binnen. Hier zaten allemaal platen tegenaan, die moesten weg. Toen kregen we ook zicht op de rotte plekken in het hout. Dit valt erg mee, schrik niet, ZE ZITTEN ER ECHT WEL!! Maar het meeste onderin, dus we kunnen nu gaan bekijken hoe we hem weer netjes op kunnen gaan bouwen.
Mijn vader is helemaal enthousiast, hij kan niet wachten om te beginnen!! Ook ik heb erg veel zin om verder te gaan, maar we doen het wel rustig aan, maken geen haast én ik wil graag eerst een goed plan maken, waar we ons dan aan kunnen houden, dat werkt wel net zo fijn.
Later meer hierover, maar......het begin is er!!!
De wagen, van binnen, de wanden zijn nu "leeg" Je kijkt dus tegen de latten aan die ook aan de buitenkant zitten.
Een rotte plek, direkt naast de deur vanaf de vloer tot ongeveer 45 cm hoogte.
Nog zo'n rotte plek, onder het raam, deze was zo rot dat we er met onze handen zonder moeite doorheen gingen.....
Dezelfde plek, maar nu vanaf de buitenkant te zien. Boven in de foto (dat bruine "luikje" en daarnaast) zie je het "raam". Dat wil zeggen, een opening, met luikjes, want een raam zit er niet in.
 
We zijn nu aan het bedenken wat we willen gaan gebruiken, platen hout, latten, brede latten, ooooh, noem het maar op, er is zoveel keus. Ook hebben we het idee om alleen de onderste helft van de latten te vervangen, of misschien toch de rest ook, of misschien gewoon laten zitten en dan een hele nieuwe "laag" eroverheen maken.We gaan daar eerst weer eens een paar nachtjes over slapen.
 
Geniet allemaal morgen van het mooie weer, gaan wij ook doen. Heeeeeerlijk toch, dat deze temperaturen precies in het weekend vallen!!
 
Tot later en liefs van mij!
 

6 opmerkingen:

  1. gefeliciteerd met je gewonnen prijs
    en heel veel succes met het opknappen van je 'pipo' wagen

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met het winnen van de candy.
    Fijne dag,
    Ethel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd! Wat een super leuke stempeltjes zijn dat zeg!
    Succes met je pipo wagen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je prijs!
    En ben benieuwd naar je Pipo wagen, hoe het uiteindelijk eruit komt te zien enzo.
    Voor nu succes met opknappen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ontzettend lief dat je zo uitgebreid over me blogt *BLOOS* De prijs is je gegund! Heel veel plezier ermee. En ik kan niet wachten wat er van die Pipowagen gaat worden!!

    BeantwoordenVerwijderen