dinsdag 15 mei 2012

Geboorte Meisje.

Wat ontzettend veel leuke en lieve reacties kreeg ik op mijn "Moederdag Tag" post.
Bedankt allemaal, ik lees ze altijd met heel veel plezier!!

Wij hebben er weer een nieuw familielid bij.
Oh, oh, wat is dat toch altijd schattig, die kleine, lekker ruikende, lieve, warme wezentjes!!!!
Geinspireerd door mijn jongens kaart van een paar posten geleden, besloot ik nu een soort "meisjes-uitvoering" te maken:
Ik wilde de kaart niet te druk maken en ook niet precies op mijn jongens kaart laten lijken.
Toen zag ik de challenge bij www.dutchcardlovers.blogspot.com en wist ik meteen wat ik wilde.
De challenge, ´maak een kaart met de kleuren, roze, oranje en groen`.
Die kleuren spreken me ontzettend aan in deze tijd van het jaar,  het Voorjaar (alhoewel, als ik naar buiten kijk lijkt het wel najaar).
Het toeval wil ook dat de naam van de baby ook 3 letters heeft, dus ik dacht, dat moet zo zijn, aan de slag ermee!
Ik heb met behulp van een Nellie Snellen mal rondjes gesneden, daarna de naam met mijn letter alfabet uitgesneden en op de gekleurde rondjes geplakt.
Toen een stempel erop en die heb ik met wat glitterlijm op de bloemen en op het vlindertje van een laagje voorzien.
Uiteindelijk miste ik nog wat, dus heb ik nog een bloem en een roosje op elkaar geplakt en die ook op de kaart geplakt. Ook hierop heb ik wat glitterlijm gedaan. Tis natuurlijk wel een meisje, dus het mag wel een beetje glitter en glim zijn, toch!!
Zo is de kaart geworden. Ik had eerst de stempel ook in kleur gedaan (eerst oranje, toen roze en ook nog groen geprobeerd, maar dat vond ik niet zo mooi), vandaar het zwart met glitters, vond ik echt het mooiste.
Ga ik hem nu gauw in de brievenbus doen, dan hebben ze hem morgen nog in huis!

Met deze kaart doen ik ook mee aan de challenge `Natuur` van www.micassucas.blogspot.com

17 opmerkingen:

  1. wat een schatje en heerlijk niet zon standaard geboorte kaartje, je bent weer lekker op dreef meid...knuf peet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk kaartje! Heel eenvoudig, maar toch bijzonder

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super leuk kaartje Daphne! alvast veel plezier op vakantie:0) waar gaat de reis naartoe?
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vrolijke kaart geworden! Bedankt voor je deelname aan MCSC. LIefs Lianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi daphne
    een erg leuke en vooral lieve kaart en gaaf zo met die rondjes erop!TOPPY!!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk geboorte kaartje heb je gemaakt!
    Fijn dat je meedoet met DCL!
    groetjes cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. lekker strak kaartje, daar hou ik ook wel van!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gaaf kaartje!! Leuk dat je meedoet met DCL.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Daphne

    Een mooi origineel kaartje is dit. Je moederdagtag is idd een mooi persoonlijk cadeautje.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Erg leuke kaart! Dank je wel voor je deelname aan MCSC!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuke kaart en van harte met het nieuwe familielid...wat is dat toch altijd genieten hè?!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk gedaan! Bedankt voor je deelname aan MSCS!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig CAS geboortekaartje Daphne, komt mooi uit zo met de naam erin!
    Bedankt voor het meedoen met DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi kaartje. ;) Bedankt voor je deelname bij de DCL.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk persoonlijk kaartje! Bedankt voor je deelname aan MCSC!

    Groetjes,
    Marit

    BeantwoordenVerwijderen