zondag 25 maart 2012

Een "schat" op zolder.

Allemaal bedankt voor de leuek reacties op mijn creaties. Ik vind et zo leuk om te lezen wat jullie ervan vinden.
Vandag geen creatie, maar.........

Ben ik afgelopen week op onze eigen zolder en wat zie ik daar.......
Een ECHT schat!!!! OP MIJN EIGEN ZOLDER!!!!!!!
Dit is de "naai poef" van de oma van mijn man.
Het verhaal gaat dat ze hier altijd haar geld in bewaarde, helaas is dat er nu allemaal uit (hi hi), maar ik vind hem nog mooi genoeg om het toch een SCHAT te noemen.
Vol verwchting heb ik hem mee naar beneden genomen, om te kijken wat voor kleine schatjes ik er allemaal in kan vinden.
 Nou, nou nou?? Zeg nou zelf, ziet er goed uit toch??
 Een geweldig mooi blikje, met knoopjes en lintjes erin.
 Nog een mooi blikje, met naaldjes en nog meer knoopjes.
Na een half uurtje is dit het resultaat. Ik ben er zo blij mee!!
Jee zeg, een mooi lintje, die blikjes, vele knoopjes (ben ik gek op), hele oude kaartjes met elastiek en wol (van de HEMA, met de oude prijs in guldens er nog op, koste echt niks vroeger!!), een oud lapje met een borduursel erop, stop naalden en een oud vinger hoedje. Zoooooooooo leuk allemaal.

De poef ga ik tzt nog eens bekleden, maar daar ga ik eerst mijn hoofd over breken, want ik weet niet precies wat ik er mee wil!!

Fijne zondag verder en geniet van het mooie weer, ga ik ook doen!

1 opmerking:

  1. Huh???????? De poef van de oma van je man?? Hoe komt het dan dat ik zo veel dingetjes uit mijn jeugd herken?;-) En je kunt er zeker van zijn dat mijn moeder echt geen geld in die poef bewaarde hoor ;-)Ach wat een nostalgie,zo lang als ik mijn vader heb gekend (26 jaar) slikte hij Rotertabletten en dat verweerde DE doosje noemden wij "het zilveren doosje" dat is echt heeeeel erg oud.
    Veel plezier ermee.
    groetjes mam

    BeantwoordenVerwijderen