maandag 12 maart 2012

Alweer een Vintage kaart

Hier weer een vintage kaart van mij.
Wat is het toch leuk om die te maken en wat zijn het toch een leuke plaatjes (over genomen van de blog van Nelleke, www.loesjemaaktvannietstotiets.blogspot.com)
Basis kaart is van de Action.
Die heb ik met een stempel bewerkt, over de hele kaart heen.
Het plaatje heb ik op een roze onderkaartje geplakt. Dit kaartje heb ik gemaakt met scheerschuim en ecoline, hierdoor krijg je een beetje een "vlekkerig" geheel (erg leuk om te doen!).
Het plaatje op de basis kaart geplakt. Daarna een kantje (van de markt) er iets overheen laten vallen en vast plakken. Nog wat bloemen erop (van de Action, fornituren zaak en markt). Vond ik wel leuk, want het meisje heeft ook bloementjes op haar kleding.
Met een snijmal van Nellie Snellen een mooi "tekst-kaartje" gemaakt en de tekst met behulp van de printer erop gezet.
Als afwerking nog wat pearl pen druppeltjes en toen vond ik wel dat het kaartje af was.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten